Thursday 9 June 2011

Apa Khabar Malaysia

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah...setelah 2 minggu berada di tanah suci, semalam selamat sampai di Malaysia tercinta...alhamdulillah, segala2nya berjalan lancar...

Perasaan? HEPI selamat sampai di Malaysia, SEDIH terpaksa tinggalkan tanah haram Mekah&Madinah, BERSEMANGAT nak khuruj fi sabilillah...semua ada...hehe..tapi memang x bley lupa la pengalaman di tanah suci...bez sangat2....insyaAllah aku akan kongsi dalam blog ni...aku akan ceritakan satu per satu dari awal sampai akhir sepanjang perjalanan aku dan keluarga ke tanah suci...ingat nak cerita sekarang, tapi rasanya macam tak sempat jer...hmm..

seperti yang aku bgtau sebelum ni, aku akan terus mulakan khuruj 40 hari sejurus selepas balik dari umrah setelah tertangguh selama 2 bulan...jadi, esok insyaAllah aku akan bertolak ke sana....x sabar nak jumpa rakan2 seusaha yang laen...

ada sahabat kita yang ziarah blog ni yang mahukan perkongsian pengalaman di tanah suci...memang aku ada banyak cerita yang nak dikongsi...tapi aku nak mohon maaf sebab x dapat nak cerita sekarang sebab terpaksa sempurnakan khuruj aku dahulu...insyaAllah, setelah habis 40 hari aku nanti, aku akan ceritakan pengalaman2 aku di tanah suci dan juga sepanjang khuruj aku nanti...dah 2 bulan aku x keluar berdakwah... harap korang sume dapat bersabar...wassalam



Nukilan,
Hafizuddin Zulkifeli
mhz_92@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..........SELAMAT DATANG...............Jangan lupa jadi sahabat MHZ