Friday 16 March 2012

Fenomena PZ

Assalamualaikum w.b.t.

Tak tau macam mana nak mula menulis kali ni...OK..Alhamdulillah, hari ni, tanggal 15 Mac 2012, detik yg amat menggembirakan aku...Alhamdulillah detik yg Permata Za'ba nanti-nantikan selama ni akhirnya tiba jua...setelah sekian lama menelan keperitan berkali2 sebelum ni, akhirnya sinar kegembiraan terpancar di wajah2 mereka...aku sangat2 gembira sebab aku dah pernah melihat dan sama2 merasa detik2 keperitan sebelum ni...bagaimana perasaan mereka ketika tu...itulah rezeki...yg dapat haruslah bersyukur, yg x dpat haruslah redha dengan ketentuanNya...

Permata Za'ba...TAHNIAH!!

Tahun ni kita dapat tempat ketiga...Bersyukurlah...berkat usaha kita selama ni dan jangan lupa ini semua adalah dengan izin Allah...kita usaha, doa dan tawakkal..insyaAllah...betulkan niat kita, semata2 nak sampaikan mesej kat kawan2 kita kat bawah stage tu...kan? mudah-mudahan mesej yg kita sampaikan tadi diterima...

Akhirnya semuanya berakhir...pasni da payah nak jumpa rakan2 PZ sekalian...insyaAllah, semoga ukhuwah kita kekal sampai bila2...Amin...PZ dah berjaya membentuk satu lagi fenomena dalam kehidupan aku... walaupun aku bru first year, tapi PZ pndai pujuk aku untuk terus selesa sepanjang kami bersama...bukan senang aku nk selesa gn satu2 organisasi...tapi, PZ berjaya...hehe...

Famili PZ...(^_^)
PZ on stage...
Saat-saat kegembiraan PZ...

Permata Za'ba - Pulang

Detik2 perjuangan PZ
Tahniah sekali lagi...




Permata Za'ba
menyinar selamanya...


Nukilan,
Hafizuddin Zulkifeli
mhz_92@yahoo.com.my

1 comment:

  1. Caesars Entertainment and MGM Partner On Caesars
    Caesars 고양 출장샵 Entertainment and MGM Resorts, 여수 출장샵 two of the world's 태백 출장마사지 leading entertainment 유로 스타 사이트 and gaming brands, on the boardwalk Thursday announced that it will 부천 출장마사지

    ReplyDelete

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..........SELAMAT DATANG...............Jangan lupa jadi sahabat MHZ